Ciszewski MSL wypromuje lody Algida

Agencja Ciszewski MSL rozpoczęła współpracę z  marką Algida należącą do grupy Unilever.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Współpraca obejmuje wprowadzenie nowości lodowych w sezonie 2012 oraz działania media relations dla master brandu Algida, jak również marek Magnum, Carté d’Or i Algida Śmietankowa. Agencja przygotuje także dedykowane kampanii aplikacje internetowe, które zrealizuje zespół Marty Zielińskiej z Ciszewski MSL Internet. Na lipiec oraz sierpień 2012 zaplanowano blogger relations i inne działania e-PR.

Obsługą Algidy zajął się zespół kierowany przez Zofię Bugajną.

Ciszewski MSL nie zdradza na jaki okres podpisano umowę.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa