Ciszewski Public Relations: 50. urodziny Smerfów

Ciszewski Public Relations wygrała przetarg na promocję obchodów50. urodzin Smerfów w Polsce.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja Ciszewski Public Relations podpisała umowę z belgijskąagencją marketingową i eventową Medina Factory, która koordynujerealizację projektu w ponad 20 krajach europejskich.

Za logistyczną organizację polskich obchodów 50. urodzin Smerfówodpowiada stołeczna Estrada, która specjalizuje się w organizacjiimprez kulturalnych oraz imprez dla dzieci.

Ciszewski Public Relations odpowiada za prowadzenie mediarelations obchodów, a współpraca ma charakter projektowy. Agencjabędzie odpowiedzialna za organizację konferencji prasowej,przygotowanie materiałów prasowych, patronaty medialne, bieżącekontakty z dziennikarzami oraz monitoring mediów.

Już wkrótce, między 26 i 28 czerwca, Smerfy odwiedzą Warszawę,aby zaprosić najmłodszych i ich rodziców do wspólnej zabawy zokazji 50. rocznicy debiutu bohaterów belgijskich bajek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day