Nowe logo zobaczymy na nowym koncepcyjnym samochodzie Citroëna pod koniec września, następnie stopniowo będzie zastępowało przyszłe modele od połowy 2023r. Zaprezentowane logo jest dziesiątą wersją znaku marki w 103-letniej historii Citroëna.
Logo ma wyraźnie wzmocniony pionowy owal z wyrazistym, wizualnym emblematem, który ma być najbardziej rozpoznawalnym elementem sygnatury wszystkich modeli Citroëna. Uzupełnieniem nowego logo jest zmodyfikowana identyfikacja wizualna marki oraz hasło "Nothing Moves Us Like Citroën".

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/piekno-paryza-reklama-citroen-opinie ##
Zmiana wyraża ambicje marki - dążenia do zwiększenia udziału aut elektrycznych w ofercie.
- Rozpoczynając prawdopodobnie najbardziej ekscytujący rozdział w naszej 103-letniej historii, nadchodzi czas, aby Citroën przyjął nowoczesny i współczesny wygląd. Nasza nowa tożsamość jest eleganckim symbolem postępu, ponieważ fizycznie poruszamy naszych klientów za pomocą śmiałych, wybiegających w przyszłość pojazdów, które rzucają wyzwanie tradycyjnym zasadom branży, a także pod względem emocjonalnym, zapewniając, że całe ich doświadczenie - w szczególności pojazdami elektrycznymi - jest bardziej przystępne, komfortowe i przyjemne, niezależnie od ich potrzeb - mówi Vincent Cobée, prezes zarządu Citroëna.











