CKM w natarciu

Ruszyła nowa kampania reklamowa magazynu CKM

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wydanie październikowe magazynu CKM (Marquard Media Polska) zostało wsparte kampanią reklamową. Medium wiodącym będzie reklama zewnętrzna - billboardy na terenie Warszawy. Dodatkowo kampania obejmuje telewizję: VIVA, MTV; radio: Radio Zet, Radiostacja, Radio Alfa (Kraków), Radio Plama (Szczecin), Radio Parada (Łódź)oraz prasę: Chip, Auto Świat, Wysokie Obroty, Auto +, Przegląd Sportowy i Cosmopolitan.

Do październikowego wydania CKM dołączony został prezent - film DVD "Johnny Mnemonic" z Keanu Reeves w roli głównej.

Magazyn pojawił się w sprzedaży 10 września 2004, w nakładzie 180 tys. egzemplarzy, w cenie jednostkowej 11,99 pln.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"