W sierpniu 2006 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet była ”Claudia” (G+J Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Sprzedaż wyniosła 500 129 egz. - to 0,36 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2005.
Na drugim miejscu znalazł się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) - 470 814 egz. (spadek o 17,69 proc.) a na trzecim ”Dobre Rady” (Agora), które sprzedały się w liczbie 454 034 egz. - wzrost o 4,65 proc..
sierpień20062005ZKDPSprzedaż ogólemClaudia500129501950Świat Kobiety470814571991Dobre Rady454034433892Poradnik Domowy440159301239Olivia431151400423
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost odnotował "Świat Kobiety" i "Poradnik Domowy". 2006sierpieńlipiecZKDPSprzedaż ogólemClaudia500129488010Świat Kobiety470814426889Dobre Rady454034429207Poradnik Domowy440159393865Olivia431151499149












