Clear Channel Poland zaczyna sprzedaż reklam wg zasady zakupu widowni

Z początkiem nowego roku firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wprowadza zmiany w polityce handlowej. Od 1 stycznia 2021r. sprzedaż będzie odbywała się według zasad tzw. zakupu widowni.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Clear Channel Poland zaczyna sprzedaż reklam wg zasady zakupu widowni

Wedle nowych zasad Clear Channel Poland, tzw. zakupu widowni będzie można dokonać na trzy sposoby - z cennika, w ramach pakietu GRP + Autocasco (AC) oraz w modelu Super MIX.

grafika
grafika
grafika

Podstawą naliczania rabatów będą całkowite deklarowane wydatki ( w tym digital i tranzyt).

grafika

- Rok 2021 oznaczać będzie dla Clear Channel Poland rozwój na kilku poziomach – wprowadzamy zaktualizowane zasady sprzedaży widowni, które, wierzę, odpowiadać będą oczekiwaniom rynkowym. Naszym celem jest zbudowanie współpracy z Klientami w oparciu o jasne kryteria i warunki. Jednocześnie zależy nam na wypracowaniu takiego modelu współpracy, który pozwoli skorzystać z szerokiej możliwości rozwiązań biznesowych: wachlarz rabatów, łączenie naszych produktów w pakiety, sieci dedykowane itp. Jestem przekonany, że każdy z naszych Klientów, domów mediowych będzie mógł znaleźć dla siebie lub swoich reklamodawców najbardziej atrakcyjne produktowo i mediowo rozwiązania - mówi Michał Kaliński, dyrektor sprzedaży w Clear Channel Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"