Clear Channel Poland ze zleceniem władz Warszawy na ponad 1,2 mln zł

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland została wybrana przez władze Warszawy do obsługi ich kampanii na nośnikach reklamowych w trzech centrach handlowych w Warszawie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet to ponad 1,2 mln zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Clear Channel Poland zajmie się planowaniem i zakupem czasu na emisję spotów na nośnikach DOOH (totemy i ekrany wewnętrzne), w galeriach handlowych na terenie Warszawy: Westfield Arkadia, Westfield Mokotów oraz Galeria Wileńska.

Zlecenie zostało powierzone firmie CCP bez przetargu. Władze Warszawy tłumaczą, że realizację zadania powierzono “podmiotowi, który jest jedynym dostawcą usługi w zakresie realizacji kampanii reklamowych na nośnikach cyfrowych znajdujących się na terenie centrów handlowych Westfield Arkadia, Westfield Mokotów, Galeria Wileńska i posiada obowiązujące umowy regulujące warunki współpracy w tym zakresie”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kampania-wyborcza-wydatki-na-reklame,7169489702889601a ##

Wartość kontraktu opiewa na kwotę 1,22 mln zł netto. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa