Plany zakładają, że dotychczasowa sieć nośników naściennych wWarszawie, licząca 283 powierzchnie, do końca 2008 roku wzrośnie okolejne 162 powierzchnie w ścisłym centrum stolicy. Większość znich zostanie umieszczona naprzeciwko przejść dla pieszych lub wpasażach handlowych. Do niedawno pozyskanych nośników znajdującychm.in na ulicach: Kruczej, Wilczej i Marszałkowskiej, dołącząwkrótce kolejne na Jana Pawła, Marszałkowskiej, Placu Wilsona i wwielu innych atrakcyjnych lokalizacjach w centrum Warszawy. Nośnikinaścienne nie będą stanowić jedynej tegorocznej inwestycji w siećcitylightów. Do końca lipca Clear Channel zamierza zamontować 10wiat przystankowych (40 powierzchni reklamowych) na terenieWrocławia oraz rozwijać równolegle sieć słupów w centrachnajwiększych miast.
Clear Channel rozwija sieć nośników citylight
Clear Channel Poland planuje inwestycje w rozwój sieci miejskichnośników typu citylight. Do końca 2008 roku powstanie około 200nowych powierzchni.












