Clear Channel wprowadza pierwsze narzędzie pogrammatic buying dla reklamy zewnętrznej w Europie

Firma Clear Channel International wprowadza na rynku europejskim narzędzie Programmatic Buying. Jako pierwsi korzystają z niego w Belgii Mercedes-Benz, Beobank i Deliveroo.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Clear Channel wprowadza pierwsze narzędzie pogrammatic buying dla reklamy zewnętrznej w Europie

Wprowadzone właśnie w Belgii rozwiązanie związane z automatycznym zakupem powierzchni reklamowej umożliwia domom mediowym rezerwację stałej liczby powierzchni reklamowych po ustalonej cenie. Narzędzie obsługuje obecnie kampanie prowadzone na nośnikach cyfrowych należących do Clear Channel w Brukseli.

Kolejnym rynkiem, na którym zostanie wprowadzona możliwość zautomatyzowanego zakupu outdoorowych powierzchni reklamowych będzie Wielka Brytania. Ma to nastąpić w marcu.

Obecnie z rozwiązania tego w Brukseli skorzystały takie firmy, jak Beobank (obsługiwany przez Blue 449), Deliveroo (obsługiwany przez Kinetic) i Mercedes-Benz (za pośrednictwem ZenithOptimedia).

Z nowego narzędzia Clear Channel korzystają już także takie domy mediowe, jak Space, Posterscope i Outsight&Outdoor Service.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"