Clear Channel wprowadza sieć dedykowaną SuperNet 6x3

Clear Channel Poland wchodzi w segment 18 m2 z siecią SuperNet 6x3.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland poszerza swoją ofertę o sieć nośników o formacie 6x3, zlokalizowanych przy największych centrach handlowych w Polsce.

Sieć SuperNet 6x3 jest  pierwszą na polskim rynku siecią dedykowaną w segmencie premium. Prace koncepcyjne nad siecią rozpoczęto na początku tego roku. W skład sieci, do końca 2005 roku wejdzie  550 powierzchni reklamowych  w 15 głównych aglomeracjach Polski, zlokalizowanych w pobliżu ponad 100 największych centrów handlowych. W roku 2006 nastąpi dalsza rozbudowa sieci - czytamy w komunikacie prasowym.

Z badań przeprowadzonych na zlecenie Clear Channel Poland przez Mareco Polska wynika, że 85% mieszkańców dużych miast odwiedza centra handlowe przynajmniej raz w miesiącu, a główni klienci centrów handlowych to osoby młode w wieku 15-39 lat,  z wykształceniem średnim i wyższym, o dochodach powyżej 1.700 PLN netto na gospodarstwo domowe.

"Outdoor to sztuka wyboru właściwego miejsca. Skuteczny outdoor musi być tam, gdzie tętni życie, musi być w centrum codziennych wydarzeń. Są takie miejsca, które w ostatnich latach przyciągają bardzo dużą widownię - są to centra handlowe, które stały się nie tylko miejscem robienia zakupów, ale także sposobem na spędzanie wolnego czasu. Dlatego właśnie sieć SuperNet 6x3 zbudowaliśmy w otoczeniu centrów handlowych"- powiedziała Anna Nowakowska-Godun, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.

550 powierzchni sieci SuperNet 6x3 daje możliwość dotarcia z reklamą do blisko 4 mln klientów centrów handlowych, co przy wskaźniku średniej częstotliwości odwiedzin - 2,9 miesięcznie daje 11 mln kontaktów z reklamą.

Tablice wchodzące w skład sieci zlokalizowane są zarówno na parkingach  centrów handlowych jak i przy głównych trasach dojazdowych do centrów handlowych, w odległości maksymalnie 3.000 m.  Sieć SuperNet 6x3 będzie w stałej ofercie Clear Channel Poland od stycznia 2006 roku, natomiast  pierwsza kampania zostanie zrealizowana już w listopadzie tego roku dla firmy Polska Telefonia Cyfrowa.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online