Cleo nową ambasadorką Avonu

Avon ogłasza nową ambasadorkę linii kosmetyków do makijażu i pielęgnacji – to znana piosenkarka Cleo. Marka startuje z kampanią pod hasłem „Makijaż, który o Ciebie dba". Nowa ambasadorka promuje linię kosmetyków Make up + Pielęgnacja, w tym najnowszy hit w ofercie marki – szminkę Hydramatic Shine.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Cleo nową ambasadorką Avonu
Cleo w reklamie Avon, fot. materiały prasowe

W Dniu Kobiet, wraz z ogłoszeniem Cleo nową ambasadorką Avon w Polsce, startuje kampania digital z udziałem gwiazdy. Wideo z Cleo można oglądać od 8 marca do 31 kwietnia m.in. w social mediach, na You Tube i VOD. Kampania banerowa nowej linii produktów będzie widoczna szeroko w Internecie.

Avon zatrudnia Cleo

Kampania telewizyjna potrwa do 14 kwietnia. 


- Cleo ma energię, charyzmę i wyrazisty styl, które doskonale oddają siłę kobiecości i wartości stojące za marką Avon. Razem chcemy pokazywać, że każda  kobieta może odkryć swoje piękno i błyszczeć dzięki szmince Hydramatic Shine, ale także to, że kobiety mają wielką siłę, by wspierać innych. Od samego początku naszej współpracy Cleo dołączyła do akcji przeciw przemocy, którą organizujemy z okazji Dnia Kobiet i w ramach której cały zysk ze specjalnego zestawu przekazujemy Fundacji Feminoteka. Wierzymy, że dzięki wspólnym działaniom mamy moc, by razem tworzyć lepszy świat dla kobiet – komentuje Daniel Przemęcki, szef marketingu w Avon Polska.

W ramach kampanii OOH, produkty z nowej linii Make Up + Pielęgnacja będzie można zobaczyć na ponad 100 paczkomatach InPost w całej Polsce. Kampania marketingowa zakłada również działania z influencerami. Od 1 marca na platformach takich jak Instagram i TikTok  pojawiają się unikalne materiały przygotowane przez ponad 100 twórców internetowych, m.in. Martynę Kaczmarek, Inchidris oraz Fog in The Garden.

W ramach działań reklamowych, Avon prezentuje również globalne spoty telewizyjne, które emitowane są na antenie głównej TVP, Polsat i TVN oraz w kanałach tematycznych. Ich bohaterką jest beatboxerka i gwiazda brytyjskiego rapu, Hamzaa. 

Za zakup mediów na rynku polskim odpowiada dom mediowy Starcom, a za kampanię influencerską agencja BrandLift. Komunikację wspiera Havas PR Warsaw.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarka wPolsce24 poprowadziła wiec prezydenta Nawrockiego. "Poczułam się znów jak w kampanii"

Dziennikarka wPolsce24 poprowadziła wiec prezydenta Nawrockiego. "Poczułam się znów jak w kampanii"

Trump potwierdza: "pozwiemy BBC". Astronomiczna kwota

Trump potwierdza: "pozwiemy BBC". Astronomiczna kwota

Kolejny nadawca kończy niekodowaną emisję naziemną. Stratni będą też widzowie z Polski

Kolejny nadawca kończy niekodowaną emisję naziemną. Stratni będą też widzowie z Polski

Rekordowa popularność subskrypcji streamingowych z reklamami

Rekordowa popularność subskrypcji streamingowych z reklamami

Fałszywy profil byłego dziennikarza TVN24 i TVP Info zachęca do inwestowania

Fałszywy profil byłego dziennikarza TVN24 i TVP Info zachęca do inwestowania

Brutalna szczerość wicenaczelnego "Timesa". Tak zareagował na fałszywe artykuły swoich dziennikarzy

Brutalna szczerość wicenaczelnego "Timesa". Tak zareagował na fałszywe artykuły swoich dziennikarzy