ClickAd Interactive, Fabryka Komunikacji Społecznej i Personal PR wypromują Fundusze Europejskie w województwie pomorskim

Władze województwa pomorskiego wybrały konsorcjum agencji ClickAd Interactive, Fabryki Komunikacji Społecznej oraz Personal PR do obsługi kampanii informacyjno-promocyjnej Funduszy Europejskich w tym roku. Jej budżet wynosi 864 tys. zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
ClickAd Interactive, Fabryka Komunikacji Społecznej i Personal PR wypromują Fundusze Europejskie w województwie pomorskim
fot. Shutterstock.com

Głównym celem kampanii jest poinformowanie mieszkańców regionu o projektach współfinansowanych z Funduszy Europejskich oraz wzrost ich akceptacji dla realizowanych działań rozwojowych.

Kampania potrwa od 10 września do 10 grudnia br. Budżet, którym dysponują agencje to ponad 864 tys. zł brutto.

Władze regionu, po przeprowadzonej kampanii, oczekują wzrostu świadomości mieszkańców na temat: zachodzących zmian w ich życiu, wywołanych bezpośrednio lub pośrednio przez fundusze, efektów wdrażania funduszy w najbliższym otoczeniu oraz różnorodności obszarów wspieranych z funduszy.

– Zależy nam, aby mieszkańcy naszego województwa byli świadomi, jak wiele udogodnień, z których obecnie korzystają, powstało z wykorzystaniem środków europejskich. Samorząd Województwa Pomorskiego realizuje obecnie największy w historii naszego regionu program inwestycyjny. To kilka tysięcy projektów o łącznej wartości 8,3 mld złotych. Zmiany, które zaszły w przeciągu ostatnich kilku lat widoczne są realnie w każdym, najmniejszym nawet, zakątku naszego województwa i mają ogromny wpływ na komfort życia mieszkańców – mówi Michał Piotrowski, rzecznik prasowy pomorskiego Urzędu Marszałkowskiego.

Kampania ma przedstawiać wpływ realizacji projektów finansowanych z Funduszy Europejskich na życie mieszkańców z perspektywy lokalnej, podkreślającej indywidualne doświadczenia. Przekaz ma wskazywać na konsekwentne działania, które poprawiają jakość życia, dają poczucie bezpieczeństwa, harmonii i szczęścia. Fundusze Europejskie mają być przedstawione jako pozytywny czynnik, który zmienił życie pojedynczego człowieka, a dzięki temu wpłynął na jego otoczenie.

Do zadań ClickAd Interactive należy przygotowanie kampanii banerowej w internecie oraz kampanii reklamowej w serwisach o tematyce finansowej, biznesowej i gospodarczej. Fabryka Komunikacji Społecznej przygotuje 5 spotów filmowych, których bohaterami będą prawdziwi beneficjenci Funduszy Europejskich. Po stronie ClickAd Interactive będzie ich emisja na Youtubie oraz na Facebooku. Fabryka Komunikacji Społecznej zajmie się również przygotowaniem spotów radiowych, stanowiących uzupełnienie filmów.

Kampania przewiduje również przygotowanie magazynu dystrybuowanego na terenie województwa pomorskiego. Magazyny będą dostępne w miejscach publicznych oraz dostarczane do gospodarstw domowych na terenach wiejskich województwa pomorskiego. W Serwisie Regionalnego Województwa Pomorskiego będzie dostępna wersja online magazynu. Za przygotowanie treści odpowiedzialna jest agencja Personal PR, która przeprowadzi także konkurs fotograficzny na Facebooku oraz konkurs dla czytelników magazynu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów