ClickThrough Marketing dla Peugeot

Firma Peugeot zatrudniła agencję ClickThrough Marketing doopracowania strategii mającej zwiększyć internetowy profil markipoprzez działania promocyjne w wyszukiwarkach i społecznychmediach.

km
km
Udostępnij artykuł:

Agencja będzie pracowała przy wszystkich modelach aut Peugeota,w tym 2008 Crossover, który jeszcze tego lata będzie miał swojąrynkową premierę.

Wyszukiwarki i społeczne media to sektory, w którychspecjalizuje się ClickThrough Marketing. Agencja będzie równieżodpowiedzialna za internetowy PR francuskiej firmy.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"