Clue PR będzie odpowiadać dla Zalando przede wszystkim za realizację komunikacji strategicznej, prowadzenie biura prasowego i bieżące kontakty z mediami. W agencji zajmą się tym PR konsultant Piotr Oleksy i junior PR konsultant Elżbieta Kutzner pod kierownictwem Alicji Wysockiej-Świtały.
- Jako firmie, zależy nam na pobudzaniu polskiego rynku nie tylko naszą ofertą, ale również naszą otwartą komunikacją. Dzięki swojej ekspertyzie w dziedzinie technologii, Clue PR jest doskonałym partnerem dla osiągnięcia tego celu - uzasadnia Katarzyna Heller, corporate communications manager Zalando w Polsce i Wielkiej Brytanii.
Nie podano, które inne agencje brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia ani na jak długo podpisano umowę z Clue PR. Poprzednio Zalando nie współpracowało w Polsce z żadną agencją w zakresie komunikacji korporacyjnej. Z kolei komunikacją e-sklepu związaną z branżą modową nadal będzie zajmować się agencja Pomada.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/robert-schuetze-bedzie-wiecej-lokalnych-produktow-na-zalando ##
W marcu br. Zalando.pl odwiedziło 2,59 mln polskich internautów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).











