CMO SUMMIT CEE by Shortlist już za kilka dni

19 listopada b.r. odbędzie się kolejna edycja CMO SUMMIT CEE by Shortlist - kolejna edycja konferencji skierowanej do top managerek i managerów marketingu, reklamodawców z Polski i zagranicy. Tym razem odbędzie się pod hasłem EFFECTIVENESS & NO BOUDARIES.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
CMO SUMMIT CEE by Shortlist już za kilka dni

CMO SUMMIT i CMO SUMMIT CEE to cykliczne konferencje merytoryczne skierowane do osób zarządzających działami marketingu, komunikacji, commerce, e-commerce, mediów w firmach i korporacjach reklamodawców. Shortlist Consulting organizuje to wydarzenie dwa razy w roku, jesienią i wiosną. 10 edycja konferencji, na której zgromadziło się ok 200 marketerów, odbyła się w czerwcu w głównej siedzibie META w Warszawie pod hasłem “Code for growth”.

Jesienna edycja, która skupi się wokół motywu przewodniego EFFECTIVENESS & NO BOUDARIES, organizowana jest w formule on-line i ma dotrzeć do osób zarządzających marketingiem zarówno w Polsce, jak i zagranicą.

W wirtualnym studio CMO SUMMIT CEE pojawią się m.in. tacy eksperci jak Anna Pańczyk, strategic partnerships & global solutions w Stagwell Group, która wspólnie z Andrzejem Popławskim, head of commercial w Żabka Nano opowiedzą o tym jak odważne i innowacyjne partnerstwa przekraczają granice i odblokowują sukces oparty na wykorzystaniu danych.

W imieniu Związku Firm PR o 5 krokach w efektywnym przetargu PR i kampanii “Partnerski Przetarg”, przygotowanej przez ZFPR, opowiedzą przedstawiciele klientów: Agnieszka Kępińska-Sadowska, director corporate Affairs CEE w Haleon oraz przedstawiciele branży PR: Sebastian Stępak, CEO w MSL CEE i Tomasz Lis, managing director at Havas PR Warsaw. 

Z kolei Marta Macke, CEO Shortlist Consulting i Jacek Dzięcielak, CEO DGTAL Media strategy & Advice podzielą się perspektywą doradców i audytorów pracujących z reklamodawcami przy analizie rynku i wyborze partnerów z branży komunikacji marketingowej. Paweł Kuczma, CEO w Pure Play opowie o usłudze jaką jest in-house i odpowie na pytanie jak zbudować efektywny zespół mediów cyfrowych, nie zatrudniając nikogo i oszczędzając 30% budżetu medialnego.

Na zakończenie konferencji Darek Maciołek, CMO BNP Paribas oraz przedstawiciel zarządu Polskiej Organizacji Reklamodawców wspólnie z Błażejem Soniewickim, CEO K+ Digital (K+ Group) przedstawią główne wnioski z badania CMO Survey. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji