"Co dobre, to z Prince Polo" na outdoorze

Rozpoczął się outdoorowy etap kampanii reklamowej Prince Polo.Akcja pod hasłem "Co dobre, to z Prince Polo" podkreśla pozytywneemocje związane z tą marką.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Outdoorowy etap kampanii reklamowej Prince Polo jest kontynuacjądziałań rozpoczętych w drugiej połowie kwietnia w telewizji ikinach. Przekaz podkreśla dodatnie uczucia, takie jak przyjaźń imiłość, które wyrażają hasło "Co dobre, to z Prince Polo" i napisyna opakowaniach limitowanej serii tych wafelków. Kampania mapromować nowoczesny i pozytywny wizerunek tej marki i zachęcać doniej młode osoby.

Akcja rozpoczęła się na nośnikach outdoorowych (m.in.citylightach) w największych miastach. Kreację kampanii -zaplanowanej na miesiąc - przygotowała agencja reklamowa Gruppa66Ogilvy, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą