Nowy animowany spot piwa Żubr pokazuje, jak charakterystyczny dla tej marki żubr próbuje podważyć konar przewróconego drzewa, żeby pomóc warchlakowi wydostać się z głębokiego dołu. Udaje się to dopiero, gdy z pomocą przychodzi drugi żubr, co podsumowuje slogan: „Co dwa Żubry, to nie jeden”.
- Pozostajemy w cenionej stylistyce i w zabawny sposób pokazujemy, że siłą żubra jest również bycie częścią stada i gotowość do wzajemnego wspierania się. Doceniamy w ten sposób rozważność i zaangażowanie w życie swoich społeczności, które reprezentują nasi konsumenci - komentuje Szymon Skoczylas, młodszy kierownik marki Żubr.
Poprzednie tegoroczne reklamy Żubra pokazywały scenki ilustrujące hasła „Żubr podchodzi do grilla” (obejrzyj to) i „Dobrze wpaść na Żubra” (zobacz to).
Nowa kampania od 18 sierpnia będzie prowadzona w telewizji, internecie (m.in. w serwisach społecznościowych), na outdoorze oraz w punktach sprzedaży (materiały POS).

Kreacją spotu zajęła się agencja Walk Creative, wyreżyserował go Sebastian Pańczyk, wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem zajęło się studio Juice, a postprodukcją Platige Image.
Za aktywności w internecie odpowiada agencja G7, materiały BTL przygotowała agencja IQ Marketing, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a działania PR realizuje agencja Q&A Communications.










