Jak pokazuje badanie przygotowane dla Wirtualnemedia.pl, po"Gazetę Wyborczą" sięga 18,42 proc. Polaków, a po "Fakt" 16,88proc. respondentów. Dalej plasują się: bezpłatne "Metro" zczytelnictwem na poziomie 7,91 proc., "Super Express", któregoczytanie deklaruje 7,41 proc. pytanych i "Dziennik", który czyta6,33 proc. badanych.
Najpopularniejszym tygodnikiem jest "Tele Tydzień", który jestczytany przez 37,17 proc. ankietowanych, na drugim miejscu zeznacznie niższym wynikiem (20,46 proc.) znajduje się "Życie naGorąco", a trzecią lokatę zajęła "Przyjaciółka" (17,07proc.).
Wśród dwutygodników najpopularniejsze są: "Viva!" (11,84 proc.) i"Z Życia Wzięte" (10,80 proc.).
W kategorii miesięczników, najwięcej respondentów zadeklarowało, żeczyta "Claudię" (13,85 proc.) i "Twój Styl" (13,56 proc.).
Spośród trzech notowanych w badaniu dwumiesięczników największymzainteresowaniem cieszy się "Komputer Świat: Twój Niezbędnik",który ma czytelnictwo wynoszące 5,92 proc.

Badanie PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa Sp.z o.o. zrealizował instytut Millward Brown SMG/KRC. Badanie odbyłosię za pomocą techniki CAPI w okresie od października 2007 roku domarca 2008 roku na losowej próbie ogólnopolskiej 23565 osób(przypadków), dobieranej z operatu PESEL i realizowanej dowyczerpania. Podane liczby to wskaźniki CCS - Czytelnictwo CykluSezonowego.
Następujące tytuły nie były badane w podanych falach: "Na Żywo":październik 2007: listopad 2007 (próba 15950), "Party ŻycieGwiazd": październik 2007 (próba 19803), "Businessman.pl":październik 2007: luty 2008 (próba 3983). "Futbol.pl": październik2007: grudzień 2007 (próba 12065), "Magazyn Futbol": październik2007 (próba 19803), "Super Volley": październik 2007 (próba 19803),"Auto Świat 4x4": październik 2007 (próba 23565).











