Na polskim rynku debiutuje Coca-Cola cynamonowa

W ramach trwającej kampanii świątecznej "Podaruj radość #jakMikołaj" Coca-Cola wprowadza na polski rynek limitowaną edycję napoju o smaku cynamonowym. Akcję wspiera kampania reklamowa, przygotowana przez McCann Worldgroup, Mediacom, Fortisn, LiquidThread oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Na polskim rynku debiutuje Coca-Cola cynamonowa

Limitowana edycja świąteczna Coca-Coli w wariancie zero cukru będzie sprzedawana w butelkach 0,5l oraz 1l.

- Premierowa edycja limitowana stanowi integralny komponent kampanii świątecznej "Podaruj radość #jakMikołaj". Nowość smakowa jest prezentem Coca-Cola dla tych, którzy cenią zimowe, aromatyczne smaki - powiedział Damian Podawca, senior brand manager Coca-Cola  w Coca-Cola Poland Services.

grafika

Nowy smak promowany jest spotem reklamowym, emitowanym w telewizji i kinach. Ponadto marka przygotowała aktywności w punktach sprzedaży, digitalu i mediach społecznościowych.

McCann Worldgroup odpowiada za kreację i produkcję reklamy. Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów oraz współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy Mediacom, a za kreację i przygotowanie materiałów BTL oraz OOH - agencja reklamowa Fortis. Obsługę w obszarze digital oraz social media powierzono LiquidThread, natomiast działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu