Coca-Cola wprowadza mrożone napoje w woreczkach

Coca-Cola wprowadza do swojego portfolio nowość - wyciskane z niewielkiego woreczka, zmrożone napoje. Coca-Cola Frozen sprzedawana jest na razie tylko w Japonii, w wariantach pomarańczowym, cytrynowym i winogronowym.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola wprowadza mrożone napoje w woreczkach

Prace nad nowym produktem trwały w Coca-Coli przez osiem lat. W tym czasie przetestowano ponad sto prototypów napoju z 70 różnymi składnikami, który finalnie trafił do sprzedaży jako Coca-Cola Frozen. Napój ma konsystencję sorbetu i zawiera niewielkie, bardziej zmrożone cząstki poprawiające smak produktu.

grafika

Japonia jest pierwszym krajem, do jakiego trafiła nowość Coca-Coli. Sprzedawana będzie w wersji bardziej lub mniej schłodzonej - po wyjęciu z zamrażalnika lub lodówki.

grafika

Równolegle, do sprzedaży w nowej formie trafiły napoje marki Fanta.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"