Coca-Cola Light - Zabłyśnij od pierwszego wejrzenia

W połowie kwietnia rozpoczął się nowy program firmy Coca-Cola, stworzony z myślą o konsumentach napoju Coca-Cola light

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ramach akcji "Zabłyśnij od pierwszego wejrzenia" produkty Coca-Cola light opatrzone zostały nową termiczną etykietą. Na jej fragmencie umieszczone jest "lusterko", na którym nadrukowane zostały aforyzmy autorstwa znanych osobistości. W temperaturze pokojowej sentencje te są niewidoczne, lecz pod wpływem niskiej temperatury (poniżej 10°C) pojawia się jeden z 20 intrygujących tekstów na temat kobiet, mężczyzn i relacji damsko-męskich. W ten sposób firma Coca-Cola chce zachęcić konsumentów napoju do schładzania produktu przed spożyciem. Ta prosta czynność znacząco podnosi walory smakowe, a konsumenci rozkoszują się orzeźwiającym smakiem.

Napoje niskokaloryczne są rosnącym segmentem światowego rynku napojów gazowanych, a Coca-Cola light ma znaczącą pozycję wśród gazowanych produktów tego typu. Najwięcej piją jej Amerykanie, Niemcy, Kanadyjczycy i Brazylijczycy. Mimo, że Polacy nie znajdują się w czołówce, to jednak warto, by osoby dbające o linię sięgały po nową Coca-Colę light, która oferuje wyśmienity smak i ułatwia utrzymanie dziennych limitów kalorycznych. Napoje niskokaloryczne, podobnie jak moda na zdrowy tryb życia, mają stale rosnącą liczbę zwolenników. Dlatego Coca-Cola light jest doceniana przez ludzi młodych, inteligentnych, dbających o siebie i swój wizerunek w towarzystwie. Produkty typu light są nieocenioną pomocą w utrzymaniu zgrabnej sylwetki i zapobieganiu nadwadze. Ich spożywanie powoduje, iż dzienna dawka przyjmowanych kalorii jest niższa - 250 ml napoju zawiera bowiem 0,5 kalorii.

Wprowadzeniu etykiety termicznej będzie towarzyszył również sampling zimnej Coca-Coli light w puszkach. Akcja odbędzie sie w wybranych galeriach handlowych w weekendy oraz w biurowcach, na uczelniach i najbardziej uczęszczanych ulicach trzech miast: Trójmiasta (17-30.04.), Poznania (4-16.05.) i Krakowa (18-30.05.), w dni powszednie. Dzięki tej akcji konsumenci będą mieli okazję skosztowania schłodzonego produktu i utwierdzenia się w przekonaniu o jego walorach smakowych.

Dodatkowo dla konsumentów napoju Coca-Cola light operator sieci ERA przygotował niespodziankę. Konsumenci, którzy w czasie trwania promocji zgłoszą się do jednego z punktów sprzedaży sieci ERA z 10 nakrętkami lub puszkami po napojach Coca-Cola light, i zakupią telefon Nokia 3200 w srebrnej obudowie, są uprawnieni do otrzymania nagrody w postaci 20 minut wliczonych w aktywację na rozmowy krajowe w sieci Era. Promocja trwa do 31 maja 2004 r.

Program wsparty jest kampanią medialną w telewizji i prasie. Przygotowane zostały również materiały POP promujące akcję. Adaptację spotów i materiały graficzne przygotowała agencja Publicis, zaś za zakup mediów odpowiedzialny był Starcom. Działania PR dla marki prowadzi agencja IQ Marketing Poland. Informacja na temat programu jest również dostępna w serwisie www.cocacola.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu