Coca-Cola najskuteczniejszą olimpijską marką

Coca-Cola okazuje się być najskuteczniej promowaną w Chinach markąolimpijską.

km
km
Udostępnij artykuł:

Firma znalazła się na czele opracowanego przez firmę CSM MediaResearch rankingu o nazwie Olympic Performance Index - informujeserwis Brand Republic.

W rankingu tym analizowane jest całościowe marketingowefunkcjonowanie marek na rynku chińskim przed, w trakcie oraz pozakończeniu igrzysk olimpijskich w Pekinie.

"Coca-Cola postrzega te igrzyska jako rzadką okazję naustawienie się jako marka z największymi aspiracjami w Chinach.Coca-Cola wygrywa, ponieważ wcześnie zaczęła swoją promocję,pokazała dobre planowanie strategiczne oraz regularnie poprawiaswoją pracę" - stwierdził Matthew Brosenne z CSM, będącej pekińskimpartnerem firmy badawczej TNS.

Ostateczne wyniki rankingu mają zostać opublikowane wpaździerniku.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"