Coca-Cola uruchamia globalną kampanię Fanty

Firma Coca-Cola chce powstrzymać spadającą sprzedaż napojów Fanta uruchamiając globalną kampanię reklamową promującą tę markę.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Będzie to pierwsza od blisko pięciu lat kampania Fanty na skalę globalną. Najpierw wystartuje ona w Wielkiej Brytanii, a w przyszłym roku trafi na kolejne światowe rynki.

W kampanii wykorzystany będzie slogan 'Grab a taste of Friday', a grupą docelową mają być matki i nastolatki.

Za kreację odpowiedzialne są agencje Sedley Place, BD i Epoch.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"