Reklama „ The Great Meal ” pokazuje 13 prawdziwych gospodarstw domowych z ośmiu miast na całym świecie, w których rodziny wspólnie gotują i dzielą się Coca-Colą podczas posiłku. Reklama wzywa ludzi do wspólnego posiłku tego lata, nawet w odległości kilku metrów od siebie lub zdalnie – z powodu pandemii. Reklama, która powstała we współpracy z agencją Anomaly New York, została wyprodukowana zdalnie podczas kwarantanny. Obecnie emitowana jest w Stanach Zjednoczonych, a w najbliższych tygodniach pojawi się w innych krajach na całym świecie, m.in. w Niemczech, Hiszpanii, Maroku, Francji, większości krajów azjatyckich i Indiach.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/coca-cola-od-poczatku-kwietnia-globalna-sprzedaz-spadla-o-jedna-czwarta,7170715906558081a ##
Gdy z powodu pandemii restauracje i bary zamknęły się, a koncerty i wydarzenia sportowe zostały odwołane, Coca-Cola zmieniła swoją strategię marketingową rezygnując z reklam na outdoorze i w telewizji, a skupiając się na bardziej bezpośrednim kontakcie z konsumentami, którzy musieli pozostać w domu.

Spot „The Great Meal”, który właśnie zadebiutował, nawiązuje do reklam z poprzednich lat , prezentujących ludzi jedzących posiłki w restauracjach i pijących Coca-Colę. Została jednak zaktualizowana o nowe realia, takie jak koniczne zachowanie społecznego dystansu.











