Coca-Cola odświeża Coke Zero i zmienia nazwę napoju na Coca-Cola Zero Sugar

Koncern Coca-Cola postanowił odświeżyć markę Coke Zero zmieniając jej nazwę, smak i opakowanie. W pierwszej kolejności odświeżony napój pojawi się w Ameryce.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Dotychczas wersja Coca-Coli bez cukru i kalorii sprzedawana była jako Coke Zero. Po roku testowania nowej wersji napoju firma zdecydowała się wprowadzić jego odświeżoną wersję na rynek, w pierwszej kolejności w Ameryce. Tam trafi do sprzedaży w sierpniu.

Coke Zero zmienia nazwę na Coca-Cola Zero Sugar. Nowa nazwa ma jeszcze bardziej podkreślać fakt, że napój nie zawiera cukru. Zmieniono też smak, optymalizując mieszankę składników napoju.

Firma wprowadza zmiany w okresie, gdy Coke Zero jest już mocną i rozwijającą się marką. W 2016 roku była jedną z 10 najpopularniejszych marek amerykańskich. Jej sprzedaż wartościowo wzrosła o 3,5 proc.

Coca-Cola Zero Sugar będzie mieć również nową szatę graficzną. Na opakowaniach zachowano czerwoną kokardę charakterystyczną dla marki Coca-Cola, na czarnym tle.

Napój pod nową nazwą i w nowej wersji smakowej będzie wspierany zintegrowaną kampanią marketingową, m.in. w telewizji, internecie, radiu, social mediach, na outdoorze, w punktach sprzedaży. Kampania ma być realizowana od września do grudnia br.

Działania dla Coca-Cola Zero Sugar mają być największą aktywnością tej marki od 2005 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"