Codemedia zareklamuje Comperia.pl w telewizji

Dom mediowy Codemedia wygrał konkurs ofert na obsługę reklamową porównywarki finansowej Comperia.pl. W lutym zacznie się pierwsza kampania tego serwisu prowadzona w telewizji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Współpraca Codemedia z Comperia.pl obejmuje kreację i produkcję reklam, opracowanie strategii mediowej oraz bieżące planowanie i zakup mediów. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Codemedia będzie odpowiadać za pierwszą w historii Comperia.pl telewizyjną kampanię reklamową, która zacznie się w lutym i potrwa kilka miesięcy. Celem reklam będzie wzrost ruchu w serwisie i sprzedaży oferowanych w nim produktów oraz zwiększenie jego rozpoznawalności. Spoty będą emitowane w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.

- Wybraliśmy ofertę Codemedia ze względu na bardzo duże doświadczenie tej firmy w obszarze kampanii telewizyjnych, a przede wszystkim na jej filozofię dotyczącą działań marketingowych w mediach w ogóle, a w szczególności właśnie w tak trudnym medium, jakim jest telewizja - komentuje Adam Urbanowski, dyrektor marketingu Comperia.pl.

W listopadzie ub.r. Comperia.pl miała 111 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"