Codzienna praca Alexandra Semenova reklamuje Dolby Vision (wideo)

Michał Misiński wyreżyserował spot kampanii promocyjnej Dolby Vision - technologii oferującej pionierskie standardy obrazu. Kampania została zrealizowana we współpracy z Alexandrem Semenovem - biologiem morskim i jednym z najlepszych fotografów głębinowych na świecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Codzienna praca Alexandra Semenova reklamuje Dolby Vision (wideo)

W filmie trwającym ponad cztery minuty, technologia Dolby została zaprezentowana poprzez pokazanie codziennej pracy Alexandra Semenova oraz jej efektów.

- Dzięki połączeniu scen dokumentalnych, w których bohater przygotowuję się do pracy, z prawdziwymi ujęciami morskich stworzeń, udało się ująć zarówno świat jaki widzimy na co dzień, jak i ten nieco magiczny, odrealniony, skryty pod powierzchnią oceanu. Alex łączy w sobie cechy naukowca i artysty, a jego postać doskonale oddaje ducha Dolby -– mówi Michał Misiński, reżyser.

Film w całości (od pomysłu, poprzez produkcję i postprodukcję obrazu oraz dźwięku) stworzyła firma Juice. Zdjęcia trwały 4 dni, odbywały się w Warszawie oraz na Półwyspie Helskim.

Kampania jest skierowana na rynek amerykański.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"