Codzienni sportowcy w pierwszym polskim spocie Decathlonu (wideo)

Trwa bożonarodzeniowa kampania reklamowa sklepów z artykułami i odzieżą sportową Decathlon. Akcja - przygotowana przez agencję K2 i Dom mediowy Lowe Media - jest pierwszą opartą na spocie w całości zrealizowanym w Polsce.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Codzienni sportowcy w pierwszym polskim spocie Decathlonu (wideo)

Bohaterami nowej kampanii reklamowej Decathlonu jest The Cathlons - drużyna wielbicieli sportu, którzy spotykają się, by razem codziennie się poruszać. Sprzęt potrzebny do realizacji tej pasji kupują w sklepach Decathlon. Podsumowuje to hasło: „Sport dla wszystkich - wszystko dla sportu”.

W kampanii wykorzystywana jest pierwsza reklama telewizyjna Decathlonu w całości przygotowana i nakręcona w Polsce. Jej realizacją i produkcją zajęła się agencja K2.

K2 wygrała przetarg dotyczący na razie obecnej kampanii. Firmy rozważają też jednak współpracę w 2015 roku.

Akcja reklamowa oprócz telewizji obejmuje internet oraz outdoor.

Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Lowe Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję