Colgate-Palmolive z logotypem od Focus Advantage

Firmy Colgate-Palmolive ma nowe logo, którym będzie posługiwać się w komunikacji wewnętrznej w Europie Centralnej. Zaprojektowała je agencja Focus Advantage.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowy logotyp Colgate-Palmolive do komunikacji wewnętrznej w Europie Centralnej został wybrany w głosowaniu przez pracowników firmy z poszczególnych państw należących do tego regionu, m.in. Polski, Czech, Słowacji i Węgier.

Logo zaprojektowała należąca do Focus Media Group agencja Focus Advantage, która wygrała przetarg dotyczący tego zlecenia.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"