Commercial Union atakuje w internecie

"Nie daj się wylosować" - nowa kampania iLeo dla Commercial Union Otwartego Funduszu Emerytalnego

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ruszyła interaktywna kampania Commercial Union Otwartego Funduszu Emerytalnego BPH CU WBK skierowana do studentów i młodych ludzi, którzy w mijającym roku zaczęli swoją pierwszą etatową pracę lub działalność gospodarczą.

Do 10 stycznia 2004 r. wszyscy rozpoczynający karierę zawodową powinni przystąpić do jednego z otwartych funduszy emerytalnych. Po upłynięciu tego terminu wszyscy, którzy nie podjęli tej decyzji, podlegają losowemu przydziałowi do jednego z funduszy.

Nowa interaktywna kampania CU OFE, przygotowana przez agencję iLeo, promuje właśnie podejmowanie świadomego wyboru i zachęca do przystąpienia on-line do największego OFE na rynku. Obok promowania oferty Commercial Union celem kampanii jest wzmacnianie nowoczesnego wizerunku marki wśród młodych ludzi - potencjalnych klientów całej Grupy CU.

W kampanii wykorzystano 3 wesołe kreacje w kilkunastu formatach reklamowych, a także specjalną stronę przejściową z informacjami o funduszu, linkiem do formularza on-line, a także wirtualnym zegarem odmierzającym czas do godziny 0.

Kampania prowadzona będzie na portalach Onet.Praca, Onet.Dlaczego, gazeta.pl/Praca, Wp/Praca, Interia/Praca, Interia/Studia, Money,Pracuj i na komunikatorach Tlen i Gadu-Gadu i zakończy się na początku przyszłego roku. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu