Otwarcie nowego, dziewiątego już sklepu Super-Pharm odbyło się 16.04.2005r.
Agencja Communication Unlimited przygotowała scenografię na otwarcie, a także materiały POS. Przed sklepem umieszczona została specjalna dekoracja z baloników w korporacyjnych kolorach sieci Super-Pharm - granatowym, czerwonym i białym. W sklepie, oprócz dekoracji, umieszczono materiały POS. Opracowany został również folder do sklepu. Pracownicy podjęci zostali drobnym poczęstunkiem, a hostessy dystrybuowały wśród Klientów ulotki i balony.
Zgodnie z przyjętą długofalową strategią, której główną zasadą jest budowanie wizerunku sieci Super-Pharm jako firmy nowoczesnej, która do społeczności lokalnej dociera kanałami bezpośrednimi, Communication Unlimited przeprowadziła akcję informacyjną. Przez 3 dni w sąsiedztwie Promenady rozdystrybuowanych zostało 40 000 ulotek, komunikujących otwarcie sklepu.

"Wykorzystywanie bezpośrednich, lokalnych kanałów komunikacji pozwala nam na precyzyjne i jednocześnie efektywne dotarcie do grupy docelowej." - wyjaśnia Paweł Kowalewski, założyciel i dyrektor kreatywny agencji Communication Unlimited.











