comScore: Google w dół, Yahoo i Microsoft w górę

W czerwcu bieżącego roku amerykańscy internauci wykonali 11,54miliarda wyszukiwań w internetowych wyszukiwarkach.

km
km
Udostępnij artykuł:

W porównaniu z majem (10,78 miliarda wyszukiwań) oznacza towzrost o 7 procent - informuje serwis Marketing Charts, powołującsię na dane firmy badawczej comScore.

Pozycję lidera utrzymało Google, które jednak w porównaniu zmajem zanotowało spadek rynkowych udziałów: z 61,8 do 61,5procenta.

Wzrost zanotowały tymczasem sklasyfikowane na drugim i trzecimmiejscu przez comScore wyszukiwarki Yahoo i Microsft: odpowiednio z20,6 do 20,9 oraz z 8,5 do 9,2 procenta. Na kolejnych miejscachznalazły się usługi Ask (4,3 procenta udziałów w rynku, spadek o0,2 procenta wobec maja) oraz AOL (4,1 procenta, spadek o 0,4procenta).

Z kolei pod względem liczby wyszukiwań wzrost zanotowaływszystkie wyszukiwarki oprócz AOL (spadek o 3 procenta). Najwyższystał się udziałem Microsoftu (o 15 procent), a następnie Yahoo,Google, i Ask (odpowiednio o 9, 6 i 3 procent).

źródło: Marketing Charts

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK