Comscore to funkcjonująca od 1999 r. amerykańska firma, zajmująca się pomiarami i analizą mediów, a także oferująca podmiotom z branży medialnej i firmom reklamowym dane marketingowe. Comscore w USA jest rynkowym rywalem m.in. Nielsena.
Zmiana na mostku
Teraz poinformowano o zmianach w najwyższym kierownictwie Comscore. Jon Carpenter został mianowany szefem firmy. Carpenter obejmuje nowe stanowisko po tym, jak od listopada 2021 r. pełnił funkcję dyrektora finansowego w Comscore. Menedżer zastępuje Billa Liveka, który na początku br. ogłosił planowane przejście na emeryturę.
Carpenter wcześniej pracował na stanowiskach kierowniczych na szczeblu operacyjnym i finansowym w NBCUniversal, Nielsenie i Publisher's Clearing House, gdzie pełnił funkcję dyrektora finansowego. Swoją karierę rozpoczął w General Electric, a także pracował w kierownictwie finansowym w Sears Holdings.

- Silna koncentracja operacyjna Jona, strategiczna mądrość i doświadczenie w prowadzeniu zarówno wzrostu, jak i rentowności są dokładnie tym, czego potrzebujemy w kolejnym rozdziale Comscore – zaznaczyła w komunikacie dr Nana Banerjee, nowo mianowana niewykonawcza przewodnicząca zarządu. - Oprócz doświadczenia w finansach, jak również w sektorze mediów i pomiarów, Jon wnosi etos zorientowany na klienta. Jestem podekscytowana i pewna przyszłości Comscore pod kierownictwem Jona.
Oprócz Carpentera i Banerjee, którzy wcześniej pełnili funkcję dyrektora zarządu, Mary Margaret Curry, obecnie główny księgowy Comscore, awansowała na stanowisko dyrektora finansowego. Brent Rosenthal nadal będzie pełnił funkcję głównego dyrektora prowadzącego projekty.

Z kolei członek zarządu Irwin Gotlieb ogłosił swoją rezygnację z członkostwa w zarządzie, oświadczając, że odejście nie jest wynikiem jakichkolwiek nieporozumień z firmą.











