ConTrust wypromuje Shell Helix i Shell Rimula

Shell Polska powierzył agencji ConTrust obsługę komunikacyjną marki olejów do samochodów osobowych Shell Helix oraz olejów do samochodów ciężarowych Shell Rimula.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach umowy agencja jest odpowiedzialna za roczną zintegrowaną kampanię komunikacyjną skierowaną do klientów, dystrybutorów, pracowników i partnerów handlowych.

W ramach powierzonych zadań agencja ConTrust zapewni strategiczne doradztwo komunikacyjne, wsparcie w relacjach z mediami, realizacji projektów i wydarzeń specjalnych oraz komunikacji w sieci.

Ze strony agencji projekt koordynować będzie dedykowany zespół pod kierownictwem Marty Rakoczy i Jana Pilewskiego.

Umowa została zawarta do grudnia 2014 roku z możliwością przedłużenia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"