Coraz lepsze wyniki sieci reklamowej Ad.net

Sieć reklamowa w 2003 r. miała 215 tys. zł zysku i 8,8 mln zł przychodu ze sprzedaży

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Sieć reklamowa której akcjonariuszami są CR Media i Prokom w 2003 r. miała 215 tys. zł zysku i 8,8 mln zł przychodu ze sprzedaży. Rok 2002 r. - jak wynika z raportu Prokomu - Ad.net S.A. zamykał z wynikiem 4,4 mln zł

"W 2004 roku wydatki na reklamę internetową w Polsce mogą wzrosnąć do ok. 60 mln zł. Liczymy nie tylko na utrzymanie naszego udziału w tym rynku, lecz oczywiście na jego poszerzenie" - mówi serwisowi Internet Standard Krzysztof Golonka, prezes Ad.net SA.

Z danych publikowanych przez Interactive Advertising Bureau Polska wynika, że wydatki gotówkowe na reklamę internetową w 2003 r. wyniosły ok. 48 - 50 mln zł. Udział Ad.net-u w tym rynku szacowany jest na 14%. W zestawieniu z przychodem Ad.net-u (8,8 mln zł), rachunki w zasadzie się zgadzają jeśli weźmiemy pod uwagę wydatki na reklamę z uwzględnieniem rabatów i transakcji barterowych, szacowane przez IAB Polska na 75 mln zł.

Według danych przedstawionych przez CR Media największymi graczami na rynku reklamowym w Polsce w 2003 r. były: Onet (38%), WP (16%), Ad.net (14%), Gazeta (12%) i Interia (10%).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu