Spośród amerykańskich użytkowników oglądających wideo online, 70procent ogółu konsumowanych przez nich treści wideo było oglądanychna ekranie tradycyjnych telewizorów - informuje na swojej stronieinternetowej eMarketer, powołując się na lutowe badanie firmy IpsosMediaCT. Dla porównania rok wcześniej wskaźnik ten był nieco wyższyi wynosił 75 procent.
Według analityków z Ipsos, własne miejsce zamieszkania wciążpozostaje tutaj preferowaną lokalizacją i dlatego oglądanie treściwideo za pomocą urządzeń przenośnych pozostaje niszowączynnością.
Podobne wyniki przynosi przeprowadzone jesienią zeszłego rokubadanie Deloitte i The Harrison Group. Wynika z niego, że 64procent amerykańskich internautów ogląda treści wideo na ekraniedomowego telewizora, 37 procent na ekranie komputerowego monitora,20 procent na ekranie telefonu komórkowego, a 10 procent za pomocąinnych przenośnych urządzeń, takich jak iPod czy PSP.

źródło: eMarketer











