Wszystkie wersje Costa Coffee Home Edition dostosowane są do użytku w domowych ekspresach ciśnieniowych, kawiarkach, ekspresach kapsułkowych i przelewowych. Produkty dostępne są w trzech opcjach wagowych – 200 g, 500 g i 1 kg. Na których można znaleźć informacje na temat profilu smakowego ziaren oraz ikonki, które podpowiadają, w jaki sposób zaparzać kawę.
Nowe warianty kaw dostępne są już m.in. w supermarkecie online frisco.pl, sieci sklepów Eurocash, Delikatesy Centrum E.Leclerc, InterMarche, Lewiatan oraz w sklepach tradycyjnych. Kawy w wariancie Home Edition można też kupić w sieci kawiarni Costa Coffee.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kawy-marki-costa-coffee-w-portfolio-coca-coli ##
Cztery warianty Costa Coffee Home Edition
Costa Coffee Home Edition jest dostępna w czterech wariantach kawy ziarnistej, mielonej oraz w kapsułkach.

Signature Blend to kawa będąca mieszanką ziaren arabiki i robusty, w przypadku espresso oraz innych kaw czarnych charakteryzuje się nutami karmelu i orzechów. Kawa ta występuje też w odmianie ciemno palonej.
The Bright Blend – łagodna mieszanka stuprocentowej arabiki, połączenie owocowych i słodkich smaków dopełnionych aromatem mlecznej czekolady z aromatem mlecznej czekolady w espresso, a w kawach mlecznych przebija się smak miodowy i ciasteczkowy.
Colombian Roast – 100% arabika, zaparzona w formie kawy czarnej, bez dodatku mleka, ujawnia nuty miodu, czerwonych owoców i pomarańczy.

Wprowadzenie Costa Coffe Home Edition jest wsparte kampanią w digitalu oraz z wykorzystaniem influencer marketingu.
Działania komunikacyjne startują pod koniec września i potrwają do końca roku. Ich motywem przewodnim będzie hasło "Lepszy początek z Costa Coffe oraz idea CO STAnowi o…" - seria kreatywnych pytań, na które odpowiedzi znajdziemy w benefitach marki.
Za strategię, kreację i produkcję kampanii odpowiada agencja Kalicińscy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom. Działania PR w obszarze strategii mediowej, media relations i influencer marketingu prowadzi agencja Big Picture.











