Creative Services reorganizuje dział client service

Od lutego 2007 roku agencja reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services przebudowała dział client service.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

- W związku z coraz większym zapotrzebowaniem na profesjonalne usługi Public Relations wyodrębniliśmy nowy dział. Pokieruje nim Beata Napiórkowska na stanowisku PR Manager. Będzie nadzorowała bieżące projekty PR produktowego dla klientów agencji – powiedziała Elżbieta Pełka General Manager agencji E.P. Creative Services.

Beata Napiórkowska do tej pory zajmowała w E.P. Creative Services stanowisko PR Executive. Wcześniej zdobywała doświadczenie dziennikarskie w prasie regionalnej oraz ogólnopolskiej. Później pracowała przy projektach PR m.in. dla: NBPortal, Puma, Wyborowa, Bols czy Klose. Jest absolwentką Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Obecnie kończy studia dziennikarskie na Uniwersytecie Warszawskim.

E.P. Creative Services  nadal będzie współpracowała z firmą doradczą Glaubicz Garwolińska Consultants w zakresie PR kryzysowego, lobbingu oraz public affairs.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji