„Zakładamy, że znajomość wspomagana wzrośnie po jesiennej kampanii o 100 proc. z poziomu 15 - 20% obecnie. W najbliższym czasie rebranding obejmie już ok. 90 proc. naszej sieci. Wraz z kampanią wprowadzamy nowe produkty finansowe: 1.konto i produkty depozytowe od połowy października i kredyt gotówkowy od listopada" - powiedział Marciniak.
Bank zakłada z kolei, że w ciągu trzech lat poziom rozpoznawalności marki sięgnie 70 proc.. Nowa strategia Credit Agricole Bank Polska zakłada wejście do grupy banków uniwersalnych, zdobycie 300 tys. nowych rachunków osobistych i zwiększenie sieci do łącznie 600 placówek do końca 2014 roku.
Bank chce zwiększyć swoją sieć do 600 placówek do 2014 z ok. 450 planowanych na koniec 2011, poprzez przede wszystkim rozwój placówek własnych.

W I półroczu 2011 skonsolidowany zysk netto Lukas Banku wyniósł 64 mln zł i według informacji banku był 300% wyższy niż rok wcześniej (16,3 mln zł). Przychody nie rosły ze względu na spadki w sprzedaży kredytów ratalnych, ale bank zapowiada będzie je rekompensował w innych obszarach.
Fundusze własne banku to obecnie 1,35 mld zł, współczynnik wypłacalności 13,78%. Instytucja wskazuje, że ustabilizowała miesięczne przychody na poziomie 110 mln zł po trendzie spadkowym w 2010. Koszt ryzyka w I poł. 2011 wyniósł 164,3 mln zł (spadek o 52 proc. z 338,7 mln zł rok wcześniej). Poziom rezerw tworzonych na ryzyko kredytowe wynosi 89 proc..
Bank, na podstawie wyników za 8 miesięcy 2011 r., szacuje że w całym 2011 osiągnie 130 tys. nowych kont i 20-proc. dynamikę wzrostu sprzedaży kredytów gotówkowych.

Obecnie obsługuje 1,3 mln kart kredytowych (ok. 50 proc. w kooperacji ze sklepami), a łącznie posiada ok. 2,5 mln klientów. Portfel kredytowy sięga obecnie ok. 10 mld zł, z czego 25-27 proc. to hipoteka. Przedstawiciele banku wskazali, że przy zakładanym wzroście depozytów planowane jest utrzymanie ok. 75 proc. poziomu wskaźnika kredytów do depozytów.
Twarzą kampanii Credit Agricole Bank Polska jest francuska aktorka Juliette Binoche.











