W ramach promocji można wziąć kredyt w kwocie do 20 tys. zł i rozłożyć spłatę na maksymalnie 60 miesięcy. Credit Agricole nie pobiera prowizji, oprocentowanie jest stałe - 11 proc., a rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 11,58 proc. Taka oferta będzie obowiązywała do końca października.
W spocie z kampanii wróżbita i tarocista Maciej Skrzątek, znany jako wróżbita Maciej, trafnie odgaduje banalne wydarzenia z bliskiej przyszłości, natomiast nie potraf powiedzieć, ile za jakiś czas będzie wynosiła inflacja.
- Nasze propozycje są odpowiedzią na bardzo silnie sygnalizowane przez klientów kwestie związane z wysoką inflacją. Chcemy dać im poczucie, że przychodzimy z pomocą, oferując rozwiązania i ofertę, które pomogą im uporać się z tym problemem. Rozumiemy, jak ważne jest poczucie stabilności. Dlatego stale poszukujemy rozwiązań, które przyniosą im, jak najwięcej korzyści - podkreśla Jędrzej Marciniak, wiceprezes Credit Agricole.

To kolejna reklama, w której razem z Dawidem Podsiadło, ambasadorem marketingowym Credit Agricole od kilku lat, występuje inna znana osoba. W zeszłym tygodniu ruszyła kampania z udziałem piosenkarki Sanah promująca lokatę mobilną, a wcześniej aplikację mobilną banku reklamował krytyk kulinarny Robert Makłowicz.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rpp-inflacja-ii-polowa-2022-roku-wysoka-stopniowe-jej-obnizanie-w-2023-r-od-czego-zalezne,7169765069052033a ##
Działania reklamowe banku Credit Agricole obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Kreację nowych kampanii przygotowała agencja Just. Za produkcję spotów odpowiadał Opus Film, za planowanie i zakup mediów - Zenith Media i Mindshare Polska (w internecie), a za kreację reklam internetowych - agencje Just i Point of View.











