Jurek Owsiak zaprojektował opakowania Crunchipsów

Do sklepów trafiła limitowana edycja Crunchipsów produkowanych przez firmę Lorenz.  Ich opakowania zaprojektował Jurek Owsiak w związku z tym, że marka wspiera zbliżający się finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jurek Owsiak zaprojektował opakowania Crunchipsów

Marka Crunchips po raz pierwszy została oficjalnym sponsorem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i zagra z Fundacją w trakcie jubileuszowego 30. Finału 30 stycznia 2022 roku. 

W ramach wspólnych działań powstała edycja limitowana chipsów. Dwa różne opakowania dla wariantów smakowych Ser i Bekon, zaprojektował Jurek Owsiak - prezes Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Produkty z charakterystycznym serduszkiem można już znaleźć na sklepowych półkach.

-  Zarówno Crunchips, jak i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy są wyjątkowymi markami, pełnymi pozytywnej energii, dlatego przygotowanie projektu opakowania powierzyliśmy Jurkowi Owsiakowi. Byliśmy pewni, że dzięki temu opakowania zyskają atrakcyjny wygląd i niepowtarzalny charakter – mówi Julita Pietrzkiewicz, brand manager Crunchips.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sukces-wosp-ile-zebrano-to-nie-fasadowa-organizacja-ktora-robi-duzo-szumu-ale-realne-dzialania,7170386154416257a ##

W tym roku marka Crunchips była oficjalnym sponsorem Pol’and’Rock Festival, więc udział w 30. Finale WOŚP jest naturalną kontynuacją współpracy z Fundacją. Zaangażowanie Lorenz, producenta Crunchips, ma też związek ze strategią firmy, która opiera się na dwóch filarach – radości i odpowiedzialności. Akcja z WOŚP jest kwintesencją tego połączenia. 

Bliżej finału będzie kampania

Oprócz limitowanych opakowań, które kupić będzie można do końca lutego, w ramach akcji przygotowana została też komunikacja w sklepach a także kampania tv, digital oraz wsparcie PR. Wszystkie narzędzia wspierające kampanię są spójne i bazują na KV Fundacji. Zaplanowano też działania poprzedzające Finał, jak i w samym dniu 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Celem 30. Finału WOŚP jest zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. Będzie to pierwsza zbiórka dedykowana dziecięcej okulistyce, jednak nie pierwsze działanie WOŚP związane z ratowaniem wzroku najmłodszych pacjentów. Fundacja od 20 lat prowadzi Program Zapobiegania i Leczenia Retinopatii Wcześniaków, w ramach którego przebadano blisko 255 tysięcy dzieci, a wzrok uratowano 10,6 tys. dzieci.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu