CUK w nowej kampanii o oszczędnościach (wideo)

Ruszyła nowa kampania CUK Ubezpieczenia, której głównym celem będzie pokazanie klientom, jak wiele mogą zaoszczędzić dzięki porównywaniu setek ofert oraz wsparciu doradcy wspomaganego nowoczesnymi technologiami, uosabianymi przez brand hero: superCUK.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
CUK w nowej kampanii o oszczędnościach (wideo)

Kampania w mediach tradycyjnych i internetowych jest zaplanowana na prawie cały rok 2021. - W spocie, którego hasłem przewodnim jest „sprawdź, ile Ty możesz zaoszczędzić!” rolę pierwszoplanową grają klient – mężczyzna 35+ oraz doradca CUK Ubezpieczenia.

- Akcja naszej nowej reklamy toczy się w placówce, bo to wciąż najważniejszy kanał sprzedaży polis. Głównymi bohaterami są doradca i klient, bo to dzięki ich relacji i wspólnemu zaufaniu możemy zaoferować najlepsze, wybrane z setek propozycji produkty ubezpieczeniowe oraz proponować dodatkowe, zindywidualizowane rozwiązania. W reklamie pojawia się również nasza brand hero SuperCUK, symbolizująca nasze cyfrowe kanały kontaktu i sprzedaży - mówi Anna Pawłowska-Kruzińska, dyrektor marketingu CUK Ubezpieczenia.

Firma w kampanii podkreśla, że na ubezpieczeniu można oszczędzić. - To, w dobie pandemii, ważny temat, ponieważ Polacy stali się w 2020 r. bardziej oszczędni. Ta potrzeba wynika z zachwianego poczucia bezpieczeństwa, większej niepewności jutra i troski o stabilność budżetu domowego. CUK, jako firma od 20 lat rozumiejąca swoich klientów, chce im pomóc wybrać najbardziej dopasowane do ich potrzeb ubezpieczenie oraz oszczędzić pieniądze. Jednocześnie, rozumiejąc wyzwania współczesności, oferta CUK Ubezpieczenia dostępna jest zarówno w placówce u doradcy klienta, przez telefon, internet i aplikację mobilną - dodaje Anna Pawłowska-Kruzińska. 

Najnowsza reklama CUK Ubezpieczenia będzie wyświetlana najpierw w internecie, a potem w telewizji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą