Rodzina Słodkich reklamuje cukier Diamant

Rozpoczęła się kampania reklamowa cukru marki Diamant. Bohaterami spotu są nowi brand heroes marki - rodzina Słodkich.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Rodzina Słodkich reklamuje cukier Diamant

Marka cukru Diamant kontynuuje rozpoczętą w 2020 r. strategię "Słodkie Łączy", która pokazuje, że cukier Diamant od pokoleń łączy Polaków przy wspólnym stole.

Kolejnym krokiem w realizacji założonych działań jest produkcja spotu reklamowego z udziałem nowych brand heros marki, który jest emitowany przy wybranych programach VOD. W spocie pojawiła się 5-osobowa rodzina Słodkich.

Spot reklamowy jest emitowany przy wybranych programach VOD oraz na YouTube od marca 2023 roku.

Dodatkowo, wsparciem komunikacyjnym będą działania digitalowe (w tym kampanie banerowe i kampanie w social mediach), a także stała rubryka w tytułach wydawnictwa poradnikowego Bauer. Działania z wykorzystaniem product placementu wzmocnią influencerzy promując hashtag #slodkielaczy.

 

Wdrożenie strategii "Słodkie łączy" odpowiada agencja Soul & Mind.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+