Cukiernik Paweł Małecki w kampanii Lidla (wideo)

Do reklamujących sklepy Lidl od połowy ub.r. kucharzy Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego dołączył cukiernik Paweł Małecki. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy GPD Advertising i GPD Studio Filmowe.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

Pawła Małeckiego do kampanii Lidla wprowadził emitowany od kilku dni spot w stylistyce filmu gangsterskiego, w którym Karol Okrasa i Pascal Brodnicki porywają cukiernika. Małecki, mistrz Polski cukierników i autor rekordu Guinessa na największy tort weselny, będzie prezentował w serwisie internetowym i gazetkach Lidla przepisy na ciasta, desery i inne słodkie potrawy. Ponadto będzie występował w kolejnych reklamach wspólnie z Okrasą i Brodnickim.

- Wprowadzenie do naszego kucharskiego duetu mistrza cukiernictwa jest konsekwencją prowadzonej przez nas kampanii. W jej obecnej fazie zdecydowaliśmy się postawić przysłowiową „kropkę nad i”, wychodząc z założenia, że dopełnieniem pysznego obiadu powinien być wyborny deser - mówi Anna Biskup, PR manager Lidl Polska.

Kampania Lidla z udziałem Okrasy i Brodnickiego zaczęła się w lipcu ub.r. W cotygodniowych odsłonach kucharze pojedynkują się kulinarnie, promując różne dania dostępne w sklepach tej sieci. Akcja jest zaplanowana do połowy br. Kreacją reklam zajmuje się agencja GPD Advertising, a ich produkcją GPD Studio Filmowe.

W drugiej połowie ub.r. Lidl na reklamy (bez uwzględnienia internetu) cennikowo wydał 166 mln zł, o ponad 100 mln zł więcej niż Biedronka i Tesco (zobacz szczegółowe dane).

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem