Cut The Mustard promuje Happy Color w digitalu

Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg na obsługę marki produktów szkolnych i kreatywnych Happy Color w social mediach. W postępowaniu brały udział jeszcze cztery agencje, których nazw marketer nie zdradza.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cut The Mustard promuje Happy Color w digitalu

W ramach długoterminowej obsługi Cut The Mustard odpowiada za tworzenie contentu, prowadzenie profili na Facebooku i Instagramie, akcje specjalne i pozyskiwanie fanów Happy Color. Właścicielem marki Happy Color jest firma GDD, w portfolio której znajdują się Staedtler, UHU, Folia czy Laco.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów