W Cut The Mustard Michał Oleksów i Łukasz Ciuchnicki objęli funkcje creatives. Odpowiadają głównie za kreację dla obecnych oraz nowych klientów agencji.
Poprzednio Oleksów i Ciuchnicki przez półtora roku pracowali jako seniorski team kreatywny w VML Poland. Realizowali tam projekty dla marek Orange, Lay’s, H&M i Johnnie Walker (dla ten ostatniej m.in. kampanię z udziałem Bogusława Lindy, Wojtka Sokoła i Dawida Podsiadło).
Wcześniej pracowali razem w Havas Worldwide Warsaw i Digital Wonderland (należącej do Grupy Publicis). Michał Oleksów pracował też w Vice Polska i Digital Wonderland, a Łukasz Ciuchnicki - w Grey Worldwide Warsaw i Red8 Advertising.
Za swoje prace otrzymali łącznie 20 nagród i wyróżnień w konkursach branżowych, m.in. w KTR, Mixx Awards i Innovation Ad.
Ponadto do zespołu Cut The Mustard dołączył Adam Czartoryski, objął funkcję creative copywritera. Poprzednio przez dwa lata pracował jako copywriter w Havas Worldwide Warsaw, a wcześniej m.in. w K2.












