Cut The Mustard wygrywa przetarg na obsługę marki Iwostin

Grupa Sanofi rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki dermokosmetyków Iwostin. Budżet zdobyła agencja Cut The Mustard.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cut The Mustard wygrywa przetarg na obsługę marki Iwostin

Cut The Mustard zajmie się przygotowaniem idei kreatywnej oraz wprowadzeniem nowej platformy komunikacji wszystkich produktów i linii marki Iwostin.

W ramach tego przetargu, Grupa Sanofi wybrała także preferowanych dostawców usług dla marek własnego portfolio.

Marketer wybrał oprócz Cut The Mustard jeszcze jedną agencję, której nazwy nie podaje.

Ostatnio Iwostin prowadziła akcję marketingową z udziałem blogerek lifestylowych, m.in. Macademian Girl. Działania w tym zakresie zrealizowały Publicis DWL (kreacja, produkcja i kontakt z blogerkami) oraz Mindshare (zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu