Cut The Mustard wygrywa przetarg H&M

Agencja Cut The Mustard kolejny raz ma możliwość realizacji niestandardowej aktywacji konsumenckiej dla marki odzieżowej H&M (Hennes & Mauritz).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cut The Mustard wygrywa przetarg H&M

Z okazji premiery wiosennej kolekcji w dwóch sklepach w Warszawie i dwóch sklepach w Bukareszcie, stanęła wyjątkowa instalacja kwietna, która nawiązuje również do najnowszego spotu H&M.

grafika

Dodatkowo w dniach od 30 marca do 1 kwietnia klubowicze programu lojalnościowego Hello H&M Member, którzy dokonają zakupów za min. 120 zł mieli możliwość skomponowania swoich własnych perfum lub otrzymania jednego z trzech zapachów przygotowanych specjalnie na tę okazję we współpracy z Mo61 Perfum Lab. Podobny mechanizm obowiązuje w jednym z bukaresztańskich sklepów z lokalnym laboratorium perfumiarskim - Casa Goa.

Agencja Cut The Mustard współpracuje z rynkami CEE H&M od 2018 roku.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+