Cut The Mustard wypromuje serwis Morizon

Do grona klientów agencji Cut The Mustard dołączył serwis z nieruchomościami Morizon.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cut The Mustard wypromuje serwis Morizon

Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie strategii kreatywnej i wdrożenie nowej platformy komunikacji w kanałach online należących do serwisu prezentującego oferty sprzedaży i wynajmu nieruchomości.

Cut The Mustard będzie również wspierać kreatywnie działania z zakresu performance marketingu i zajmie się realizacją spotu promocyjnego przeznaczonego do kanałów digitalowych.

Morizon.pl to serwis prezentujący mieszkania, domy, działki oraz obiekty komercyjne z Polski i zagranicy. Prezentuje zarówno ogłoszenia osób prywatnych, jak i biur nieruchomości, pośredników i deweloperów. Właścicielem serwisu jest MZN Property S.A., największy w Polsce niezależny wydawca specjalistycznych serwisów nieruchomościowych.

Współpraca jest wynikiem postępowania ofertowego. Stron nie ujawniają, na jaki okres podpisano umowę. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa