Ćwierć miliarda złotych – tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace’ów w Polsce w 2018 roku

Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków.

artykuł sponsorowany
artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
Ćwierć miliarda złotych – tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace’ów w Polsce w 2018 roku

A sukcesem bez wątpienia jest suma 250 milionów złotych, którą w ciągu roku za pośrednictwem Domodi i Allani użytkownicy przeznaczają na zakupy odzieżowe. Prognozy sprzedażowe obu serwisów pokazują, że tendencja ta będzie wciąż wzrastać, dlatego współpraca z popularnymi e-commercami w dobie internetowych zakupów to dla marek szybka droga do sukcesu.

Rynek modowy nie jest łatwy. Zanim marka sprzeda swoje pierwsze produkty, musi przeznaczyć czas na budowanie wizerunku i zyskiwanie zaufania klientów. Ten proces skracają popularne modowe e-commerce’y, ułatwiając odzieżowym e-sklepom zaistnienie na konkurencyjnym rynku konsumenta. Współpraca z platformami sprzedażowymi daje wymierne korzyści w postaci wzrostów w sprzedaży, z tego powodu do witryn dołączają również większe, rozpoznawalne już brandy, widząc w nich ogromny potencjał.

Jak działają Allani i Domodi?

Oba serwisy są liderami na polskim rynku modowego e-commerce’u, skupiając wokół siebie ponad 8 milionów unikalnych użytkowników. Domodi i Allani to platformy działające na zasadzie internetowego marketplace’u, w którym użytkownik ma możliwość jednoczesnego przeglądania ponad pół miliona ubrań, butów czy dodatków tysiąca marek. Po kliknięciu w produkt user zostaje przekierowany do internetowego sklepu marki lub producenta, gdzie finalizuje swój zakup. Domodi i Allani ułatwiają sklepom sprzedaż, pełniąc rolę pośrednika w transakcji zakupowej.

Dlaczego warto dołączyć do Domodi i Allani?

Współpraca z Domodi i Allani gwarantuje wiele korzyści, o czym przekonały się brandy tj. E-obuwie, Reserved, Mohito, Orsay, Peek&Cloppenburg współpracujące z tymi serwisami. Pierwszą zaletą są oczywiście wzrosty w sprzedaży produktów. Domodi i Allani codziennie odwiedza ponad pół miliona użytkowników, którzy dokonują kilkadziesiąt tysięcy nowych transakcji w sklepach internetowych współpracujących z platformami. Szacowane są one na ponad 20 milionów złotych miesięcznie. Oba serwisy to rozpoznawalne i budzące zaufanie userów witryny, które skupiają wokół siebie ok. 8 milionów fanów w mediach społecznościowych. Domodi i Allani umożliwiają dotarcie do szerokiego grona odbiorców, czego marka często nie jest w stanie samodzielnie zrealizować. Platformy w ramach współpracy promują ofertę sklepów w dedykowanych kampaniach na serwisach społecznościowych czy w cyklach artykułów z poradami i inspiracjami. Działania te wspierają rozpoznawalność marki w świadomości konsumenta, dla którego obecność sklepu na Allani czy Domodi jest ważnym – wzmacniającym pozycję i wiarygodność wśród innych brandów – sygnałem.

Co należy zrobić, aby współpracować z Domodi i Allani?

Do serwisów może dołączyć każda marka posiadająca sklep internetowy – obie platformy są otwarte na współpracę z dużymi i małymi brandami. Dodanie produktów sklepu do oferty produktowej prezentowanej na Domodi i Allani przebiega szybko i sprawnie, a cały proces dołączania zamyka się w kilku prostych krokach.

Każdy, kto posiada sklep internetowy, może prezentować swoje produkty na Domodi i Allani. Wystarczy wypełnić zgłoszenie i udostępnić plik z ofertą  – tłumaczy Mariola Berg, dyrektor działu handlowego Domodi. – Umowa zawierana jest elektronicznie, dzięki czemu proces integracji trwa stosunkowo krótko.

Uproszczona formuła dołączania optymalizowana pod potrzeby sklepów to jedno z wielu udogodnień, które serwisy oferują klientom.

Każdy sklep ma do swojej dyspozycji eksperta, który opiekuje się nim w trakcie procesu dołączania oraz doradza w późniejszych etapach współpracy – kontynuuje Mariola Berg. – Ponadto nasi klienci mają na bieżąco dostęp online do panelu monitorującego dane, statystyki, ilość dokonanych transakcji oraz liczbę przychodów. Nad całością czuwa także kilkuosobowy zespół specjalistów z działu analitycznego, którzy dokładają wszelkich starań, aby klient był zadowolony z efektów współpracy. Zaufali nam giganci w branży fashion – Eobuwie, LPP, Orsay, Peek&Cloppenburg, Answear, Aboutyou czy Van Graaf, a do nich dołączają kolejni producenci i marki, widząc duży potencjał w naszych platformach.

Współpracę z Domodi lub Allani można nawiązać w prosty sposób, odwiedzając dedykowane sklepom podstrony w serwisach. W zakładce “Dla sklepów” zainteresowani współpracą klienci mogą znaleźć formularze zgłoszeniowe oraz wszystkie kwestie dotyczące procesu dołączania do serwisów.

artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"